1پول در آوردن از هر طریق ممکن

زنان هم در جدول ثروتمندان جهان، توانسته اند رتبه های بالایی را از آن خود سازند. اما نکته ای که درباره ی زنان میلیاردر وجود دارد این است که اکثر آن ها ثروت خود را به ارث برده اند. کاری که این ها کرده اند، این است که در طول زمان ثروت به دست آمده را گسترش دهند. اما به طور کلی، به ندرت دیده می شود یکی از زنان با اتکا به قدرت خلاقیت و ابتکار خود توانسته باشد ثروتی میلیاردری را فراهم آورد.

خانم آبیگل جانسون فرزند ادوارد جانسون هم از جمله ی این زن هاست، پدر وی کسی بود که در سال ۱۹۵۷ به عنوان تحلیلگر اقتصادی وارد شرکت Fidelity Investment شد و توانست پس از ۱۵ سال رییس این شرکت شود.

در جدول ثروتمندان، علاوه بر آبیگل، زن های دیگری هم قرار دارند که از جمله می توان به باربارا کاکس آنتونی و آن کاکس جامبرز اشاره کرد.

این دو خواهر مالک ۱۱/۷ میلیارد دلار ثروت هستند. تحصیلات این دو خواهر دیپلم است و هر دو ثروت خود را از راه فعالیت های رسانه ای به دست آورده اند.

آبیگل جانسون ۴۶ ساله با ۱۵ میلیارد دلار در رده ی پانزدهم از جدول ثروتمندترین شهروندان آمریکایی و در رده ی چهل و سوم میلیاردرهای جهان قرار دارد. او دو فرزند دارد و با همسر خود در شهر بوستون واقع در ایالت ماساچوست زندگی می کند. وی به همراه برادر خود، ادوارد ندسی جانسون، که هم اکنون رییس اصلی شرکت است، مدیریت Fidelity Investment را به عهده دارد. این شرکت دارای سرمایه ی ۱/۵ تریلیون دلاری است.

آبیگل در ۱۹ دسامبر سال ۱۹۶۱ به دنیا آمد. پس از پایان تحصیلات متوسطه وارد کالج Hobart and Williams Smith شد و توانست لیسانس هنر و علوم را از این کالج اخذ کند. آبیگل که به اختصار ابی صدایش می زنند، توانست پس از پایان تحصیلات و دریافت درجه ی لیسانس، وارد دانشگاه هاروارد شود و در نهایت فوق لیسانس مدیریت بازرگانی (MBA) را از این دانشگاه معتبر آمریکایی دریافت کند.

آبیگل، همچنین در رشته ی تاریخ در کالج هوپارک و ویلیام اسمیت مدرک لیسانس خود را دریافت کرد. وی در سال ۱۹۸۰ وارد شرکتFidelity Investment

شد. او از سال ۱۹۹۳ برای اولین بار مدیریت سهام خود را که ۲۴ درصد از کل بود، به دست گرفت.

این شرکت در زمینه مسایل مالی و اعتباری فعالیت می کند و علاوه بر حوزه ی مسایل مالی در برخی از زمینه ها هم فعال است که ظاهرا هیچ ارتباطی با زمینه ی اصلی فعالیتش ندارد. حوزه هایی مانند رسانه ها و سریس حمل و نقل.

از جمله شرکت هایی که زیر نظرFidelity فعالیت می کنند، سرویس اتوبوسرانی بین شهری است. راه اندازی آژانس های کاریابی برای مدتی محدود، از دیگر فعالیت های جانبی این شرکت می باشد.

آبیگل در بوستون مالک بسیاری از روزنامه های مشهور این شهر هم بود که آن ها را به بوستون هرالد واگذار کرد.

در حال حاضر شرکت مشترکا توسط ادوارد جانسون و آبیگل اداره می شود و مقر آن در شهر بوستون ماساچوست است. این شرکت همچنین در شهرهای دیگر ماساچوست مانند نیوهمپشایر فعالیت های گسترده ای دارد.

گفتنی است که آبیگل جانسون در سال ۲۰۰۷ از ریاست شرکت استعفا داد و سکان آن را به برادرش ند سپرد.